duminică, 9 decembrie 2012

Frati, frati sau doar PRIETENI?


Daca ma cunosti , si imi spui prieten , ia-ti timp si citeste randurile care urmeaza :)

      De mult am pe inima sa scriu aceste cuvinte. Nadajduiesc sa fiu pe cat se poate de usor inteles. Nu pentru ca ar fi greu din punct de vedere al logicii, ci la nivel de spirit si duh.

      Vreau mai intai sa mentionez ca sunt inconjurat de oameni extraordinari, deosebiti prin felul lor de a fi, de la care am invatat, invat si daca Dumnezeu o sa ii lase langa mine voi invata. Am spus ca sunt inconjurat de oameni extraordinari, dar am uitat sa specific un lucru, si anume MULTI oameni extraordinari.
       Nu spun asta doar pentru ca vreau sa le fac inima acelora care citesc asta sa creasca, ci vreau sa ii fac sa inteleaga situatia dificila de a ma "impartii" tuturora.

       Pentru ca sunt atat de minunati acesti oameni, cu toate ca ma straduiesc sa tin legatura cu toti, imi este imposibil. Insa cu ocazia asta vreau sa le spun ca nu i am uitat si cu atat mai mult nu am uitat discutiile frumoase si deschise care le am avut cu ei.

      Multora dintre acestia le-am impartasit perioadele mai dificile din adolescenta mea, si modul in care Dumnezeu mi a vorbit personal si mi a schimbat directia si sensul vietii dupa care tanjam. Acum am o viata in cursul unei schimbari extraordinare. Am spus si o sa o mai spun : Dumnezeu prin persoana lui Isus Cristos a facut schimbarea care parintii, prietenii, familia, si chiar si eu insami nu am reusit sa fac.

      De ce am ales sa vorbesc in cateva cuvinte despre schimbare?
      Pentru ca dupa aceasta intoarcere din alergarea dupa iluzii, dupa o fata Morgana, s-a schimbat si modul de a ma relationa la cei din jur. Si despre aceasta as vrea sa discut in cateva cuvinte in randurile care urmeaza.

      Am dorit inca de la inceputul adolescentei mele sa am multi prieteni... MULTI. Si pot spune ca am avut parte de multi oameni langa mine, dar nu stiu cati dintre ei mi au fost alaturi doar pentru ca aveau nevoie de mine. Si nici nu sunt curios. Ce stiu e ca de toti in parte m am bucurat. si in nici un caz nu au fost la intamplare cu mine in diferite circumstante.


      Am spus ca am atatia oameni minunati in viata mea :) Insa e un lucru pe care nu toti il inteleg... Si spun asta cu durere, si cu o mare dorinta in inima mea. Nu toti acesti oameni din jurul meu imi sunt FRATI. FRATI?
      Da frati cu minte in Cristos! Si nu ma mira daca o sa ai o reactie gen... poi eu daca sunt prieten cu tine, nu poti spune despre mine ca sunt frate cu tine? NU... O spun cu o mare durere... Am atatea discutii faine cu tine, insa niciodata nu te simt ca un frate in Cristos, si nici nu ma astept sa intelegi cat de multa semnificatie poate avea aceasta relatie intre cei care il doresc pe Dumnezeu.

      De ce nu spun ca esti frate? Nu pentru ca nu impartasesti credintele mele, conceptiile mele... ci pur si simplu ca nu iti pasa de persoana lui Isus... acea persoana de care ti am spus de atatea ori, acea persoana care a murit pe o cruce si pentru tine, ca sa te indreptateasca inaintea lui Dumnezeu de pacatul care sta lipit de tine... Si pentru ca tu nu ai DORINTA aceasta de a trai pentru Dumnezeu, nu am cum sa ma raportez la tine ca la un frate al carui tata este Dumnezeu. De ce? Pentru ca nu il cauti pe Tatal meu care ar putea fi si tatal Tau...

Si cred ca nu mai e nevoie sa iti spun din care categorie faci parte... a fratilor mei, sau a prietenior mei.

       Vreau sa specific ceva foarte IMPORTANT ! Va iubesc pe toti la fel, atat pe voi prietenii mei cat si pe voi fratii mei!
       Cum as putea sa nu va iubesc pe voi toti cand El, Dumnezeu m a iubit pe mine un pacatos... un mincinos, un hot si un curvar... Oooo ai vazut aici cuvantul curvar in dreptul meu? ... Nu imi e rusine sa o spun! De ce ? Pentru ca tot ce a fost si tot ce va fi, a fost ispasit pe o CRUCE care asteapta sa ingenunchezi si tu inaintea ei, inaintea jertfei Mantuitorului tau caruia ii canti colinde, dar apoi te inchini idolilor tai... si stii tu mai bine decat mine care sunt aceia...

       De aproape 4 ani si ceva viata mea s-a schimbat, si nu regret nici o clipa...

Dar vreau sa iti marturisesc PRIETENE ca este de neimaginata bucuria timpului meu petrecut impreuna cu FRATII mei !

       Ma doare ca nu poate fi aceeasi partasie si cu tine PRIETENE.
Stii de ce? Stii prea bine ca esti creat din TRUP, SUFLET si DUH. Eu ma pot relationa la tine la nivel de TRUP si SUFLET, putem fi impreuna din punct de vedere fizic, sa simtim la fel la nivel de sentimente, insa ma tem ca la nivel de DUH nu avem nimic in comun... Intelegi tu durerea mea?

      Nu uita :) Tin mult la tine PRIETENE, chiar daca nu petrecem atat de mult timp impreuna. Dar El, Dumnezeul meu te iubeste mai mult de cat o pot face eu, si El vrea ca noi sa ne unim si la NIVELUL DUHULUI. Insa asta tine de tine... De alegerea ta de a trai pentru Dumnezeu sau nu...

      De cand locuiesc in Sibiu, in doar catva timp, Dumnezeu a adus oameni langa mine, oameni atat de apropiati inca din prima zi... oameni in fata carora am putut sa ma deschid instant.
De ce? Pentru ca avem acelasi TATA... un TATA care ne a schimbat vietile...

      Poate ca ai vrea si tu o viata schimbata, scapata de rutina in care traiesti si dezlegata de lucrurile care te au prins si din care nu poti iesi, renunta...

      Te indemn sa mergi cu sinceritate inaintea Dumnezeului care ne ar putea INFRATI.

      Nu iti poti imagina ce mare bucurie as avea acolo adanc in inima, sa vin sa iti strang mana si sa te cuprind intre bratele mele si sa te NUMESC FRATELE MEU ... Poate crezi ca sunt in nori... plutesc... O nu... ma doare pentru ca nu doresti mai mult de la viata pe care Dumnezeu ti a facut o cadou... Nu stiu cat timp mai ai de trait dar as fi extraordinar de bucuros sa vi la mine si sa imi spui intr o zi:

" Emi, am hotarat sa traiesc pentru Dumnezeu, am renuntat la ce inseamna trairea pentru mine insumi, si vreau sa traiesc acum pentru cer! Pentru Acela care mi a dat viata, pentru Acela care mi te a adus pe tine in cale ! "


     Ia-o ca pe o provocare, gandeste te serios :) Vrei sa fim FRATI ? nu doar PRIETENI? nu o fa pentru mine fa-o pentru Acela ce VREA sa fie TATAL tau... pentru FRATELE TAU Isus Cristos care si a dat viata ca sa poti intra in marea familie a lui DUMNEZEU !

     Iti multumesc ca ai avut rabdarea sau curiozitatea sa citesti aceste randuri!
   
Fa o bucurie cerului si apoi PRIETENULUI tau Emi si vino si spune mi ca ai ales VIATA !
 VIATA DIN BELSUG !



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu