duminică, 5 iunie 2011

E timpul sa te plangi !

Nu stiu daca tu ai observat asta in jurul tau, dar e probabil ca si tu sa ai momente in care sa te plangi. Acum sunt sigur ca si tu te plangi, de ce nu iti merge bine aici pe pamant...? Cel putin nu am vazut pe nimeni sa se planga ca ii merge bine ...

Poate rar sa gasesti oameni care au lacrimi in ochi, atunci cand iti povestesc lucrurile minunate pe care Domnul le a facut in viata lor... lucruri care ii sensibilizeaza si atunci plang cu adevarat...

Observand asta acum cateva saptamani, am inceput sa fiu mai atent si sa observ daca oameni cu adevarat au ajuns sa aiba un obicei in a se plange... nu mi au trebuit "cateva saptamani" ci doar o zi in care intalnindu-ma cu 5 persoane toate, toate au inceput sa se planga.

Ce e interesant e faptul ca inainte, lumea ezita sa se planga cuiva, nu cumva sa stie respectivul ca lui ii merge rau... nu cumva sa il compatimeasca cineva pe el...
Astazi? wow ... nimeni nu mai are nici o retinere, din contra cand 2 se intalnesc primul lucru se plang unul la celalat... apoi culmea... fara nici un cuvant de incurajare se despart...

Si vrei sa poti sa te bucuri? Cum poti tu sa mai savurezi micile binecuvantari cand tu te plangi mereu, in loc sa ai o inima multumitoare...? Cineva spunea "Haideti totusi sa mergem inainte, ca inainte era mai bine" , eu chiar v-as indemna!

"Apoi e mult de munca... timp avem putin, venim obositi acasa, nu avem somn, tot cu medicamente o ducem din zi in zi , mergem iara la munca, ne paste concedierea somajul," asta este una dintre persoane care nu e de mirarea ca traieste un imens stres si duce o mare povara...
De ce nu te increzi frate si sora in Domnu ca ti va purta de grija? „Şi aruncaţi asupra Lui toate îngrijorările voastre, căci El Însuşi îngrijeşte de voi.”
1Petru 5:7. Te indoiesti tu oare de promisiunea Lui?

Hm... "Nu stii? N'ai auzit? Dumnezeul cel vesnic, Domnul a facut marginile pamantului. El nu oboseste, nici nu osteneste; priceperea Lui nu poate fi patrunsa. El da tarie celui obosit, si mareste puterea celui ce cade in lesin. Flacaii obosesc si ostenesc, chiar tinerii se clatina, dar cei ce se incred in Domnul isi inoiesc puterea, ei zboara ca vulturii; alearga si nu obosesc, umbla si nu ostenesc."Isaia 40:28-31

Data viitoare cand te intalnesti cu cineva, cauta sa ai grija si sa ti pazesti gura nu cumva sa te plangi de viata binecuvantata pe care o ai, si apoi de intalnesti un om care se plange din nemultumire arata-i cine i-a purtat poverile mari ale pacatului si cine ii sta alaturi acum in aceasta viata...

Eu zic ca azi nu e vreme sa ne mai plangem greutatile prin care trecem, azi poate e vremea in care sa ne plangem pacatele!

Tu ce consideri ca e de facut?


11 comentarii:

  1. "Eu zic ca azi nu e vreme sa ne mai plangem greutatile prin care trecem azi poate e vremea in care sa ne plangem pacatele! "

    corect ! bine ai zis ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. Omul, cat traiete, nu stie decat sa se planga, asa ca mai lasati dumele astea, pocaiti tantalai. Va irositi toata viata cu prostiile astea.

    RăspundețiȘtergere
  3. Anonim imi este teama ca viata ta este o duma :) si daca chiar viata mea ar fi o duma de ce nu mi ai da un sfat ? eu ti am dat unul, nu crezi ca tu iti irosesti viata?

    RăspundețiȘtergere
  4. ce viata trebuie sa aiba un om, daca traieste pentru a se plange doar?.. asta inseamna ca nu mai traieste, ca nu se bucura de nimic, ca ignora momentele in care s'ar putea bucura pentru a se plange...

    mare pierdere...

    RăspundețiȘtergere
  5. Voi toti sunteti cu capul!apropo.ai mai scris o data ceva asemanator...nu te mai repeta.ideea toti am inteles-o -> fi fericit cand nu ai mancare pe masa...

    RăspundețiȘtergere
  6. Anonim :) in primul rand aici nu se bat apropouri, in al doiea rand chiar daca lucrurile se asemana pentru tine noi discutam aici cu totul altceva, in al treilea rand ma bucur ca uurmaresti blogul ( o faci din curiozitate, dar e bine si asa) , in al patrulea rand se pare ca nu ai inteles nimic , si in ultimul rand nu asta trebuia sa intelegi ( ideea pe care ai scris-o la sfarsit

    si atat timp cat nu intelegi eu cred ca nu trebuie sa ne dai de inteles asta... sunt sigur ca nici macar nu vrei asa ca... ( dar nu uita intr-o zi o sa inteleaga toti, dar va fi prea tarziu)

    pana atunci ma rog lui Dumnezeu ca un Anonim ca tine sa aiba in continuare painea pe masa si sa nu ii lipseasca :)

    >:D<

    RăspundețiȘtergere
  7. rugaciunea e modul prin care omul isi inchipuie ca ajuta cand defapt nu face decat sa sopteasca spre un perete

    RăspundețiȘtergere
  8. cum spui tu anonim :) fiecare are dreptul la o parere ca e mai buna decat cealalta sau nu... ramane de vazut ( cred ca ti ai gasit si tu cu cine sa vorbesti acum:) nu mai vorbesti cu pereti:)

    RăspundețiȘtergere
  9. o sa apelez ca capacitatea ta de intelegere a textului scris si sa te intreb unde am spus eu vreodata ca eu vorbesc cu pereti *cough* e chiar invers *cough*

    RăspundețiȘtergere
  10. anonim ;) in primul rand apelezi "LA" capacitatea mea de a intelege si apoi te rog sa fi mai explicit ;) iti multumesc

    RăspundețiȘtergere
  11. E mai greu sa scrii de pe mobil... Commentul era o remarca la raspunsul tau

    RăspundețiȘtergere