joi, 16 septembrie 2010

Tu esti omul acesta!

5. David s-a aprins foarte tare de manie impotriva omului acestuia si a zis lui Natan: "Viu este Domnul, ca omul care a facut lucrul acesta este vrednic de moarte.
6. Si sa dea inapoi patru miei, pentru ca a savarsit fapta aceasta si n-a avut mila."
7. Si Natan a zis lui David: "Tu esti omul acesta! ( 2 Samuel 12: 4-7 )

printre intamplarile din Vechiul Testament am gasit putine momente de un asemenea dramatism , seriozitate , un moment solemn , un moment in care cineva ii da altcuiva cu "bata in cap". este vora despre intalnirea dintre profetul Natan si imparatul David .

ce moment plin de semnificatie este acela cand profetul rosteste catre regele vinovat cuvintele " Tu esti omul acesta!"

am stat si m am intrebat cum am putut avea un timp atat de lung cunostinta adormita?
intr-o zi am stat si am reflectat la mesajul lui Dumnezeu pentru mine si atunci "m am trezit" si doresc din toate inima sa imi ramana treaza pana la venirea Mirelui.
Gandeste te de cate ori n-ai rostit "sentinte drepte" fata de altii, fata de fratele tau sau de colegul tau , de parinti tai , dar ai fost foarte ingaduitor si milos cu tine? ....

imi amintesc de o experienta a fratelui Richard Wurmbrand in biserica caruia era o sora minunata :) de fiecare data cand fratele Wurmbrand predica la sfarsitul predicii ea venea la dansul si ii spunea :
"Frate! predica asta a fost perfecta pentru sora Mihaela ! minunata predica frate!" cu alta ocazie :
"Frate Wurmbrand aceasta predica a fost la fix pentru fratele Popescu! minunat i a vorbit Domnul! "
Richard Wurmbrand nu a ezitat ca a doua oara sa ii spuna faptul ca Domnul i a vorbit in primul rand ei si apoi si fratilor Popescu si Mihaela si de asemena nu a ezitat dupa aceea sa predice chiar despre lucrul acesta ,dupa care ce credeti?

sora a venit din nou la el si i a zis :
"Vai frate Wurmbrand! predica asta a fost special pentru fratele Mirel , cred ca Domnul l a cercetat... "

Haideti "Sa ne apropiem, dar, cu deplina incredere de scaunul harului, ca sa capatam indurare si sa gasim har, pentru ca sa fim ajutati la vreme de nevoie. (Evr.4:16)

avem nevoie sa stam mereu aproape pentru a nu risca astfel sa ne adoarma ratiunea si imi place ce spune aici Goya - Somnul ratiunii naste monstri ( si eu as completa diferiti monstri )

si acum de fiecare data cand vorbeste Dumnezeu nu te gandi la altcineva: tie iti vorbeste !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu