vineri, 10 septembrie 2010

Paie pe foc

12. Si, din pricina inmultirii faradelegii, dragostea celor mai multi se va raci.
13. Dar cine va rabda pana la sfarsit va fi mantuit.

Am stat si m am gandit adesea de ce unii se sting:-? de ce dragostea lor se raceste...
Adesea am stat si m am gandit , "nu ma sting si eu, nu ma racesc eu oare?
Toate acestea dupa ce multi mi au zis : " E doar inceputul , asa e frumos toate is bune, acum esti plin de intenti bune... o sa vezi tu mai incolo cand o sa ti dea toti in cap"
dar eu te intreb pe tine care spui asta : oare nu esti tu putin palit la cap? :))



Pricina raciri este FARADELEGEA. faradelegea unora care este lasata sa stinga incet incet si cel mai neinsemnat carbune din care s ar putea reaprinde focul dragostei de oameni.
Adesea in ocazii in care ar fi mai bine sa taci se spune urmatoarea expresie "Nu mai pune paie pe foc" Macar de ar mai fi la unii foc si totusi cred ca paiele trebuiesc aruncate si astfel sa se reaprinda focul.


Cand am inteles si am descoperit dragostea Ta aratata fata de mine m am rugat "Pentru Numele Tau, Doamne, iarta-mi faradelegea, caci mare este! (Ps.25:11) si
"Atunci Ti-am marturisit pacatul meu si nu mi-am ascuns faradelegea. Am zis: "Imi voi marturisi Domnului faradelegile!" Si Tu ai iertat vina pacatului meu. (Oprire) (Ps.32:5)

Si nu doresc ca dragostea mea pentru ceilalti si pentru Salvatorul meu sa se raceasca cu nici un chip .
Iar cand il gasesti pe cineva la loc racoros pune i paie pe foc poate se incalzeste putin si nu uita sa ai mare grija de focul tau!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu