marți, 21 septembrie 2010

Nu te temi de bârfă?

"Cum de nu v-ati temut deci sa vorbiti impotriva robului Meu, impotriva lui Moise?" (Num.12:8)

Un subiect care imi place atat de mult :)), nu sa-l si aplic in viata mea sau sa mi-l insusesc ci doar sa ma feresc de el.

M-am regasit si eu adesea in situatia in care incepeam sa vorbesc impotriva celor din jur :-S ceea ce inseamna ca in acele situati nu faceam nimic altceva decat sa bârfesc :|.
Ne place sa bârfim? Mai ales pe cei mai buni ca noi, mai bine pozitionati in societate , pe cei care intr un fel sau altul ne reprezinta .

Totul se naste din ura ,invidie sau razbunare.
Bârfa este bine plasata in topul activitatilor unora :).
Si noi vedem partea plina a paharului ,asa? Bârfa ne uneste fratilor : unde sunt adunati doi sau trei ori e bârfă, ori e Dumnezeu in mijlocul nostru .
Dumnezeu ne cere sa nu-i graim de rau pe mai marii nostrii.
Evita sa vorbesti de rau pe mai marii bisericii, orasului , tarii, de fapt pe oricine.
Chiar daca " ti a cazut din gura" si te ai patat putin bârfind, Dumnezeu e gata sa ti ridice ocara si sa te primeasca in poporul Sau.

Cateva maxime despre bârfă si bârfitori / bârfitoare :

Bârfa este ca noroiul pe un perete proaspăt vopsit. Poate că nu se lipeşte, dar lasă urme.

Bârfitorul / bârfitoarea este ca un pantof vechi căruia limba nu-i stă niciodată la locul ei.

Acum e posibil ca la inceputul dezintoxicarii sa te trezesti cu o gramada de timp liber si cu o lipsa acuta de sibiecte de conversatie .
Cand esti dispus sa incepi?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu